خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

سه فیلم سینمایی «رخ دیوانه»، «ایران برگر» و «روباه» در اهواز روی پرده رفتند

سه فیلم سینمایی «رخ دیوانه»، «ایران برگر» و «روباه» در اهواز روی پرده رفتند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، دو فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سینما اکسین، «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی در سینما بهمن و «روباه» بهروز افخمی در قالب اکران نوروزی به نمایش در آمدند.

«رخ دیوانه» داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می‌افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر نامزد ۱۲ رشته شد و توانست سیمرغ بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین جلوه های ویژه بصری، بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کند.در این فیلم طناز طباطبایی، بیژن امکانیان، صابر ابر، نازنین بیاتی، گوهر خیراندیش، ساعد سهیلی، امیر جدیدی، سحر هاشمی و فرنوش آل‌احمد بازی می‌کنند.

havaz-94

«ایران برگر» داستان امرالله خان و فتح‌الله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند. این فیلم سینمایی که در ۶بخش نامزد شد توانست سیمرغ بهترین چهره پردازی را از آن خود کند.

فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، حمید گودرزی، علی نصیریان، احمد مهران‌فر، میرطاهر مظلومی، محسن تنابنده، فتح‌الله جعفری جوزانی، گوهر خیراندیش، سیروس میمنت، شهره لرستانی، سعید دلیری، سحر جعفری جوزانیو هادی کاظمی بازیگران این فیلم هستند. سینما قدس اهواز نیز میزبان فیلم «روباه» ساخته بهروز افخمی شد؛ فیلمی که با موضوع سیاسی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای ساخته شده است. حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی، و جلال فاطمی بازیگران فیلم هستند.

فیلم سینما اهواز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد