خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

خاطرات خصوصی مهناز افشار

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

قسمت آخر کارنامه بازیگری مهناز افشار

در این زمان مهناز افشار نشان می دهد اگر فیلمسازی از روی شناخت سراغ او برود می تواند با ایجاد بستری مناسب بازیگری مستعد را در خدمت فیلم داشته باشد .

مهناز افشار اصولا بازیگر بسیار خوبی در این نقشهای مکمل بوده است . این شاید از آن جهت است که اکثر فیلمسازان محول کننده نقش اصلی و محوری به او فیلمسازانی ضعیف بوده اند . اما «آتش بس» نیز بعد دیگری از قابلیتهای او را به نمایش می گذارد. او در این فیلم نقش محوری و برابربا بازیگر مرد اول فیلم برعهده دارد . حال و هوای فیلم کم و بیش کمدی است و افشار نیز در شکل دادن چنین فضاهایی از خود استعداد خوبی نشان می دهد .
این فیلم نیز بیانگر این نکته است که افشار در دوره ی دوم بازیگری اش کار را بسیار جدی گرفته است . بی شک توفیق «آتش بس» در جذب تماشاگران نه فقط به خاطر ظرفیت خود فیلم و حضور «گلزار» در آن بلکه به خاطر افشار نیز هست . او حالا می رود که مهناز افشار باشد نه این که بازیگری که به یکی از ستارگان قدیمی سینما شباهت دارد .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://donyaye-majazi.blogsky.com

من می خواهم یک وبلاگ گروهی با موضوعات متنوع با آمار بازدید بالا داشته باشم در صورت موافقت در قسمت نطرات سایتم موافقت خود را اعلام کن تا براتون دعوت نامه وبلاگم را بفرسم.با تشکر

میتراافشار سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

دوستت دارم عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد